Nowości w serwisie:

Rcgw ma nowe logo

RCGW S.A. odświeża swoją markę wprowadzając nowe logo i system identyfikacji wizualnej. Wyznaczając trendy w sektorze ochrony środowiska oraz dbając o wysoki standard świadczonych usług firma postanowiła unowocześnić swój charakterystyczny znak. Od kwietnia mieszkańcy otrzymują już odmienioną korespondencję. Odświeżenie wizerunku stanowi jedną ze zmian, jakie zachodzą w firmie od kilku lat.

Ostatnia dekada to dla RCGW S.A. okres wprowadzenia wielu fundamentalnych zmian, których efektem jest stabilna pozycja wśród jednostek z sektora gospodarki komunalnej w Polsce i na świecie, potwierdzona licznymi tytułami oraz nagrodami. Firma konsekwentnie rozwija się, sięga po nowe, słynąc z odważnych i nietypowych rozwiązań w zakresie zarządzania oraz szeroko rozumianego eko-biznesu. W zeszłym roku została wyróżniona przez Komisję Europejską na międzynarodowej arenie i zasiliła elitarne grono przedsiębiorstw – laureatów nagród EMAS Awards 2015, zwanych potocznie Zielonymi Oscarami. RCGW S.A. jest pierwszą, w prawie 20 letniej historii nagród EMAS Awards polską firmą, która zdobyła tą wyjątkową główną nagrodę.
 
Nie tylko potrafimy dostosować się do trendów jakie pojawiają się na światowym rynku – mówi Zbigniew Gieleciak, Prezes RCGW S.A. My jesteśmy ich motorem dlatego rebranding był w naszym przypadku nieunikniony. Stare logo pamiętało jeszcze czasy powstawania spółki a nasz dynamiczny rozwój wymusił działania również w tym zakresie.

Gdyby jednak dokładniej przyjrzeć się nowemu znakowi firmowemu, łatwo zauważyć że firma postawiła na tradycję, nadając mu bardziej nowoczesny i czytelny wyraz. Nasze nowe logo stanowi nowatorskie połączenie charakterystycznych elementów istniejącego logotypu, czyli osadnika na ścieki, kropli wody oraz liścia – mówi Zbigniew Gieleciak, Prezes RCGW SA. Osadnik, jako element oczyszczalni ścieków, podkreśla działalność statutową spółki, woda jest motywem przewodnim wszelkich zadań i wyzwań podejmowanych przez  RCGW S.A. a liść symbolizuje ekologię, która od lat stanowi kluczowy element realizowanych przez Spółkę działań. Wybór kolorów również nie jest przypadkowy, niebiesko zielone logo to oznaka świeżości, przejrzystości oraz dbałości o środowisko naturalne.  

Nowy logotyp to nie koniec zmian jakie będę zachodziły w RCGW S.A. Firma rozwija się i podejmuje realizacji nowych wyzwań, czego najlepszym dowodem jest budowa nowoczesnego kompleksu edukacyjno-sportowego Wodnego Parku Tychy. Zadanie jest niezwykle ambitne nie tylko z uwagi na ogrom prac jaki stoi przed pracownikami firmy ale przede wszystkim ze względu na niekonwencjonalność przyjętych rozwiązań. Wodny Park ma być dla mieszkańców Tychów oraz okolic alternatywą dla weekendowego wypoczynku poza miastem, miejscem rodzinnych spotkań w przyjemnej atmosferze oraz okazją do codziennej edukacji poprzez zabawę. A to wszystko za przystępną cenę. Spełnienie wszystkich tych założeń to jedno z ważniejszych zadań spółki na najbliższe lata.

Klienci firmy od kwietnia otrzymują już korespondencję z nowym oznakowaniem. Kierownictwo firmy wierzy, że nowa wizualizacja spotka się z uznaniem w ich oczach i będzie dla nich potwierdzeniem wysokiego poziomu świadczonych usług, profesjonalizmu oraz ciągłego doskonalenia.

Newsletter

Zapisz się a otrzymasz różne informacje

Imię
Email